كلمات اغنية ساكت نور الدين الطيار

كلمات اغنية ساكت - نور الدين الطيار 2022


كلمات اغنية ساكت نور الدين الطيار


كلمات اغنية نور الدين الطيار ساكت


مليان جراح وماشي عادي ساكت

ايامي سوده ايامي الحلوه راحت

ده انا كلمت نفسي حسي بيا حسي

عمري تايه مش لاقي غير نفسي

حياتي ضلمه جوه مني سني

بيحكيلي بيشكيلي كتير انا مني

طول عمري ضايع باعولي قلبي

مش لاقيهم هما فين حبايبي

داويتهم كتير استغلو جرحي

حطمولي قلبي ونسوني فرحي

وسابوني بنزف غرقان في دمي

وكلام كتير موصفش شرحي


وجع السنين سايب فيا جروح

والي باقي مني دي حلاوه روح

وفي بحر دمعي انا قتيل مدبوح

بصرخ وصوتي دايما ليه منبوح


حياتي ضلمه جوه مني سني

بيحكيلي بيشكيلي كتير انا مني

عمري ضايع باعولي قلبي

مش لاقيهم هما فين حبايبي


الشوك في قلبي بيبكي عيني

ده انا سكه سوده كانت نصيبي

ده انا حبي خاني قطع وريدي

والدنيا حابه يتهد حيلي


انا ليه ياربي كولو يأذيني

ليه ملاقي حد يداويني

وافضل وحيد مجروح سنيني

تايه في حزني مين ينجيني


كلمات اغنية ساكت

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

إليسا تستعد لطرح أغنية ديو جديدة مع سعد لمجرد بعلون من أول دقيقة 2022

محمد رمضان يطرح اغنية - عاملين جامدين - بعد الحلقة الأخيرة من مسلسل المشوار